Always on my mind, in my heart and in my soul

Jahaja, det här var ett tag sen men jag lever och jag ska bara säga att jag inte kommer blogga så mycket nu på sommaren eller så ska jag ta ett uppehåll vi får se.. Är inte så jättetaggad på att blogga eftersom jag är så duktig och har facebookfasta och då känns det onödigt att dra upp datorn i onödan nu när det ändå är sommarlov!
Ni får iallafall en lista eftersom jag försöker bli naturligt trött men det går inte! HAHA. (EN HALVTIMME KVAR INNAN JAG SOMNAR!!!!!!)


- Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
 "Han såg trevlig ut, påpekade Margit"
- Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
 Min älskade kudde<3
- Vad var det senaste du såg på tv?
Oj, det var nog lag EM i friidrott.
- Utan att se efter, gissa vad klockan är:
Hm... kvart i två?
- Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Min mage som brummar... heheheheh
- När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
För ungefär en kvart sen då gick jag hem.
- Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Tittade runt på andra bloggar.
- Vad har du på dig?
Shorts&t-shirt!!
- Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Nej, nog för att jag drömmer ofta men inte inatt.
- När skrattade du senast?
Nu ikväll på lördax..
- Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Tavlor och en gylla och några foton.
- Har du sett något konstigt på sistone?
Jag ser många konstiga saker......
- Vad tycker du om den här utmaningen?
Skulle nog inte kalla det utmaning...
- Vilken var den senaste film du såg?
"The fourth kind" (awesome film!!!)
- Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Oj, jag skulle nog köpa en riktigt stor gård och ha massor av djur!
- Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Jag är hemskt rädd för att folk inte ska tycka om mig och jag har svårt att vara mig själv när jag träffar människor för första gången.
- Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Jag skulle nog bilda fred hur omöjligt det än är.
- Tycker du om att dansa? 
Nej dansa är inte min grej....
- Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Pojke- William eller Oliver flicka - alexandra eller Olivia
- Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Absolut, jag har länge tänkt på att flytta till australien... får se hur det blir i framtiden.
- Vad är din största önskan just nu?
Att jag ska få må bra och alla runt omkring mig ska må bra.
- Vad ska du göra nu?
Nu ska jag sova tror jag, eller snart det är en halvtimme kvar innan jag somnar! heheh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0