all of my days

TJEENARE BLOGGEN!
jahaja nu sitter jag här igen fast nu med lite metall i truten! Har nämligen fått räls, skoj va? Nej jag har redan fått skavsår, tur att det finns vax!!
Iallafall så sitter jag nu och väntar på att Lovisa ska komma hem till mig, vi skulle egentligen ha tränat men det blev ändrade planer så hon kommer hit och har det trevligt med mig istället!

Dagen har annars varit bra, eller helt okej iallafall.  På måndag ska jag på möte med rektorn, mamma och min mentor för att lägga upp en skolplan. Jag vill ju gå alla dagar men jag pallar verkligen inte det så vi ska försöka lägga upp en plan!

IMORGON MINA KÄRA LÄSARE SKA JAG TRÄFFA TOVE OCH JENNIFER!!! WIIHOOO! äntligen<3<3<3<3

Nu måste jag jobba lite med arbetsmiljö och säkerhet!
VI HÖRS.

underbart med sol och sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0