äntligen, äntligen & äntligen!

hej min fina blogg!

Måste säga att det har varit en väldigt lugn dag, vi hade sovmorgon till tjugo över tio och sen klockan två så skulle jag vara hos läkaren och äntligen har jag fått nya sömntabletter!! Jag har ju haft skitsvårt att sova en hel natt så nu har jag fått nya. Detta känns just nu helt underbart, men om dom inte funkar så vet jag inte vad jag ska ta mig till!

Nu väntar ett pass på motionscykeln och sedan imorgon ska vi återigen till Viktoria! Jag har verkligen saknat skolan, äntligen äntligen äntligen!!

Nej nu måste jag sätta igång eftersom jag har två kilo plugg som väntar senare ikväll.

Imorgon tar jag också sju bussen för första gången!! Åh undrar hur detta kommer sluta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0