april april din dumma sill

HAHAH, jag har varkligen lurat evelina idag, och hon lurade mig tillbaks!! HAHA. Jag älskar ändå första april även fast man blir så lurad, det är så kul på något sätt. HAHA, ett tag blev jag faktiskt riktigt rädd när vi skickade sms till varann. HEHEHE

Iallafall så har nu hjärtat gått ner i varv och jag sitter här igen!! ANdra gången idag, jag är imponerad av mig själv. HAHAHAHA

Usch nej det blev paus i talang så då satt jag mig här, men nu ska jag nog sticka lite på min halsduk eftersom jag och Fia ska vara med på stickcafé nästa gång det är! ;) HAHAHA. värsta gamla tanterna men jag tycker dom är gulliga. hiih

nej nu börjar talang, vi hörs imorgon! :)))

hihi
hejdå

Kommentarer
Postat av: ewe

inte kul skämt fanny! asså shit vad du lura skiten ur mig, HAHA! och jag och fia va ju bäst på att lura tbx! xD

2011-04-02 @ 16:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0