cause' I was made to love you

ååh hej hej hej!!!
Jag sitter här lagom irriterad för jag nu har insett att simons present är på engelska, ÅHHHHHHHHHH.
Vet inte vad jag ska göra nu. HAHA
 
Iallafall så har jag varit hemma idag från skolan för jag var och hälsade på farfar på sjukhuset igår och det är väl inte så värst bra med honom.. Så lite nere och ledsen är man.  Men ska in till skolan imorgon iallafall.

Ikväll ska jag iväg till kyrkan och sjunga! Awesome, sen måste jag hem och då väntar ett skivstångspass! Det jobbiga är att det inte börjar förrän halv nio och då somnar man inte sen förrän tyo tolv. Bläää.

Iallafall så får jag väl översätta simons present, ser jag fram emot det? naaej.

Aja, nu ska jag titta på film men vi hörs senare!!
pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0