den döda vinkeln

hej blogggen, sent inlägg nu..
Har iallafall precis kommit hem ifrån en riktigt soft kväll som spenderades vid en liten brasa vid pulkabacken med skönt folk, sweet.
Dagen har annars varit helt crazy! Jag jennifer och tove åkte in till Uppsala halv elva och bussen var smockfull och det var hur mycket folk som helst i Uppsala! HELT GALET. Vi satt iallafall i en park och åt jordgubbar och pastasallad, tyvärr var det lite dåligt väder och en aning kallt så vi drog hem vid tre och sen gick vi hem till mig ock grillade!

Imorgon ska jag iallafall till kyrkan och sen till Uppsala hem till simon, han ska bjuda på tårta och jag ska bjuda på gitarrspel och sång. Ganska schysst uppdelning va? HAHA.
Aja, nu blir det one tree hill innan jag somnar!
SEE YOU.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0