det går bra nu, eller?

ojojoj vad chockad jag blev nu när jag slog igång bloggen och insåg att hela 5 stycken hade kommenterat. WOW säger jag bara.
Iallafall så är jag skitledsen över att jag bloggar så dåligt nu när jag går i skolan på heltid. Men iallafall så har min dag varit fullspäckad först skola och sen vidare till mina små konfirmander som jag är fadder åt och sedan vidare till POG, (people of God) våran lilla kör sedan vidare igen hem och dra på sig träningskläderna och ner till sporthallen och köra ett stenhårt skivstångspass!
Nu är jag helt slut och väntar på att min lilla fina nya tablett som jag tar ska börja verka och sen ska jag somna in för kvällen! :)
Hoppas ni har haft en grym dag så hörs vi imorgon! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: tack så jättemkt:)

2011-04-14 @ 07:09:07
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: rebeccadahlin

sv: Ja med mig är det bra också :)

2011-04-14 @ 15:26:54
URL: http://pitchtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0