dom hade mycket att säga, men vad var det dom sa?

HEJ BLOGGEN!!!!!!!
Jag vet att jag har varit helt off men jag är faktiskt sjuk! :(
Är jätte snorig och har ont i halsen och allt, BlÄÄÄ.
Iallafall så kan jag berätta om min helg. hihi
Den har varit helt ok, i lördags gick jag VÄRSTA långpromenaden med hunden eftersom jag var hundvakt. HIIH,
ni ser kartan under hihiih.

Iallafall så hade vi jättemysigt och idag har jag bara legat och kollat på TV och film, imorgon blir det ungdomsbrandkår och sen på tisdag SKOLA!!!! Helt otroligt va? Va fort tiden har gått.
Nej nu ska jag titta på en film som heter "taken" som också går på 4:an ikväll klockan 21.00.

HA DET FINT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0