en kärlekshistoria

hej min fina blogg!
Nu har jag precis avklarat 13 minuter på motionscykeln! Inte illa va?

Iallafall så har jag varit i skolan idag och det gick väl sådär, jag klarade av dagen med bara en panikattack. Men eftersom jag går på en sådan underbar skola så är såklart våran engelskalärare ocskå psykologilärare och han har jobbat på psyket också så det gick faktiskt ovanligt bra för mig just då. Om man jämför med mina andra panikattacker så var den här mycket mindre och det var jätteskönt.

Annars så har jag varit på ungdomsbrandkår idag och vi hade rökdykning på schemat. Det gick galant.

Imorgon är det skola och sen ett läkarbesök som gäller. Eftersom jag inte sover om nätterna så ska det bli skönt för jag kanske får fler eller nya sömnmediciner.

nu ska jag duscha. och sen film!

HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0