i know it's over

hej hej hej hej!!
Nu sitter jag här och är helt slut efter ett galet skivstångspass. Har precis tryckt i mig en banan och ett glas mjölk och nu är också väskan färdigpackad för imorgon åker jag upp till Mora med min mormor, morfar och syster. übermysigt.

Iallafall så har jag tillbringat min dag hos mormor och morfar där vi har släppt ut några kossor på grönbete, det är underbart att se dom springa iväg. Har också kört lite fyrhjuling och jag har också klarat av att backa ut morfars bil genom grinden!!!! HELT SJÄLV OCKSÅ!!
sug på den ni.

Ja som ni kanske förstår så kommer jag inte blogga förrän på torsdag när jag kommer hem, men hade fint.
Hejdå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0