jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din

hej bloggen.
Förlåt för mitt raseriutbrott imorse men åh vad jag var sur och jobbig då så jag ber om ursäkt.
iallafall så sov jag underbart för första gången på jättelänge och jag sov faktiskt ända till halv elva! Inte illa, sen vid två så åkte jag och min syster in till Uppsala för klockan fyra skulle vi gå på regina teatern och se på grease med våran far. Det var en awesome musikal och dom var verkligen duktiga.
Nu sitter jag här och ska titta på något glee avsnitt och något gray's avsnitt.
Men ni får mitt långa inlägg imorgon om mitt förflutna, nu är jag för trött för att skriva hehehehehe.
Vi hörs imorgon. hejdå<3

Gud som haver barnen kär,
se till mig som liten är.
Vart jag mig i världen vänder
står min lycka i Guds händer.
Lyckan kommer, lyckan går,
du förbliver, Fader vår.
Amen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0