sista inlägget för den 1:a april

hihi jag kan inte sova så jag tänkte att jag gör en lista!! hihi och allt är seriöst för första april är ju snart slut! 

ALLMÄNT:
Namn: Fanny Gille
Piercingar: öronen
Tatueringar: nepp men vill göra senare.
Längd: 168cm
Skostorlek: 37/38
Hårfärg: hemsk utväxt just nu men snart blir jag blond! hiih
Är du kär i någon?: Jajamen!
Önskar du att du bodde någon annanstans?: Det händer ibland :P
Tänker du på självmord?: Japp.
Tycker andra att du är attraktiv?: HHAHAHA. garvar ihjäl mig, jag vet inte, jag är inte kille. MEn nej :P
Vilket shampoo använder du?: Det som står i duschen:P
Vilken parfym använder du?: Escadas nya, åh va gott den luktar<3
Vad är du rädd för?: Ormar....... ...och simon.... hihi
Gillar du att tvätta?: Nej gillar gör jag väl inte men det måste ju göras.
Gillar du Berg-och-Dalbanor?: Oh ja!! Fort ska det gå!!

SENASTE:
Film du hyrde: OJ, kommer inte ihåg!!
Film du köpte: Kasper i nudådalen till min lillasyster i julklapp :P
Låten du lyssnade på: Dom hade mycket att säga - Andreas Grega
Låten du hade på hjärnan: ELOUISE!!! HAHAHAH
Låten du laddade ner: Armand Mirpour - Josie
Personen du ringde: mormor. hihi
TV program du tittade på: Talang 2011
Personen du tänkte på: HAha, simon.
Bok du läste: The courius incident about the dog in night-time, superbra bok!!!
Personen du fick mail av: Sonia Sahlström
Personen du fick brev av: Psykakuten
Personen du fick sms av: Torgun<3
Gången hela din familj åt middag tillsammans: HAHA, det kommer jag inte ihåg.

FAVORIT:
Mat:
Köttbullar och mos<3
Låt: Går inte att välja en låt :'(
Sak att göra: Spela nyckelharpa, gitarr, piano, munspel och sjunga
Sport: Fotboll!
Dryck: Mjölk!! GRÖN MJÖLK!!!
Kläder: midjekjol med en snygg topp och strumpbyxor
Film: Love in manhattan, ladder 49, pojken i randig pyjamas.
Bil: En grön citroen, apfin!

ANTAL:

Gånger du varit kär:
4
Förälskad: 1
Riktigt  askär sådär så att det gör ont: Ingen.
Gånger ditt hjärta brustit: Två
Hjärtan brustit på grund av dej: Ingen gång I hope.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Oj jag vet inte, men det är några gånger. hihi.
Ärr du har på kroppen: HAllå, tror ni seriöst att jag orkar räkna? runt 20 på armarna, 20 på benen och 5 på fötterna, några runt knäet och hit och dit.

ÖVRIGT:
Vad har du gjort idag: Sovit, spelat sims 3, kollat på film mm..
Var det kul: Sådär då :P
Hur tidigt stiger du upp: 08.45 väcker mamma mig.
Gillar du att slåss: HAHA ja.
Vad ska du göra ikväll: Sova, börjar bli tröttt. hihi
Är du seriös: Alldeles för ofta :P
Vad är du allergisk mot: Apelsiner, nötter, pollen & damm tror jag iaf :P kanske har glömt nåt
Var har du ont: armarna, har träningsvärk sen skivstången.
Använder du hårspray: Japp nu måste jag nästan det varje dag XD
Kan du stå på händer: Haha nej men jag skulle vilja lära mig att hjula :P
Favoritserie: One tree hill, fast OC är också bra, scrubs, grays anatomy, det finns många :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0