something to die for

hej bloggen!!!!!!!!!!
nu sitter jag här igen och är hur trött som helst efter ett helt sjukt pass idag på ungdomsbrandkåren!! Vi övade lite på trafikolyckor och vi fick lära oss att lägga upp människor på en spineboard och gissa vem vi fick dra ut från en bil om inte biffen patrik. Så jag och en till fick lyfta 90 kilos biffen. HAHA, kan garanterat säga att jag blev helt slut. Nu sitter jag och laddar mentalt eftersom jag ska gå en heldag i skolan för första gången... Hoppas verkligen att det går bra. Så ni får jättegärna skicka iväg ett sms imorgon bitti och peppa mig!! :)

Så nu ska jag hoppa ner under täcket och titta på the last song hoppas verkligen att den är bra. Annars kan jag starkt rekommendera filmen taken som gick på 4:an igårkväll klockan 21.00. MEGABRA FILM!!

Vi hörs imorgon efter skolan!!
hejjjdåå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0