take me to a place where problems don't exist.

hej bloggen, värsta bra man är på att blogga nu när man är sjuk!! haha
Iallafall så har det varit en väldigt lugn och bra påsk som jag först började med att titta på harry potter och sedan blev det Jesus Christ superstar, fast den från 1973. Kan inte direkt säga att den föll mig i smaken. Däremot så är The passion of the Christ är så mycket bättre. Så då fick ni ett filmtips, bra va?
Annars så ska jag till Österbybruk imorgon och titta på min bästa farfar som ska spela med sitt jazzband, det kommer bli awesome. Hoppas dock att jag inte smittar honom eftersom han kom hem från sjukhuset för inte så länge sen... Så jag slänger väl in något inlägg när jag är hos min far eftersom jag ska sova där imorgon!
Ha det gott.

en bild från filmen "the passion of the Christ"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0