the wrong way


hejsan hoppsan!!
hade det jätte trevligt igår och min lillasyster var jätteduktig. Var inne i uppsala innan på dagen så då köpte jag ett teaterkort för jag och Ida ska gå på "låt den rätte komma in" sen. Efter det så träffade jag pappa och efter jag hade varit på DBT så åkte vi till mediamarket och jag fick en kamera i födelsedagspresent, awesome. Jag hade ju börjat spara till en men nu behövs inte det! SOFT! Fast helst av allt skulle jag ju vilja ha en systemkamera men så mycket fotar jag inte så den här duger bra.

Nu ska jag snart gå upp för idag åker mamma och roggan till tallin så jag och lillasyster blir hemma själva ikväll och imorgon kommer Ida hem. Imorgon ska jag vara hundvakt också så det ska bli jättemysigt. Annars kommer väl dagen sluta med att jag spelar sims 3 hela dagen så jag är ganska nöjd ändå! HAHA.
aja vi hörs senare! Då kanske ni får lite nya bilder från min kamera. Men det är ju så sjukt tråkigt väder idag också, men aja. Nu ska jag borsta tänderna!!
Hörs





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0