vi är förlorade vi två

HEEEEEEEEEEEY BLOGGEN!

hade verkligen en asnice kväll igår, jag och lovisa gick en lång promenad och pratade om allt mellan himmel och jord. Tillslut så hamnade vi i soffan med ett mega gott té och varsin macka! Kvällen tog slut runt tio då det började bli mörkt och hon skulle cykla hem stackarn! Sen tjugo över tio fick jag ett sms från henne och hon skrev att hon var hemma! Så himla sött.

Iallafall så hade vi sovmorgon idag så jag sov till åtta, skönt! Sen hade vi matteprov och sen gick jag, stina och matilda på stan och jag hittade ett par leggings och ett linne som jag tänkte ha imorgon på valborg!
Min valborg kommer annars att vara lugn och den kommer tillbringas med jennifer och tove och massa annat najs folk!

Men nu måste jag ta en dusch och sedan väntar talang 2011! YEAAH.


hittade världens gulligaste bild på min lilla ängel<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0