while i'm waiting

hej alla underbara människor där ute!!
Nu är det som såhär att jag har blivit godkänd av kristnabloggar.com så nu kan ni hitta mig i deras bloggkatalog! Hur awesome är inte det liksom?

Iallafall så har jag precis bakat klart mina jitterbuggare, om ni inte vet vad det är så får ni googla! HIHI.
Sitter nu i mitt lilla rum i källaren och tittar ut genom mitt lilla fönster och jag blir nästan rädd, jag hatar verkligen när det blåser och det blåser ju inte lite heller, om ni kan bevara en hemlighet så kan jag faktiskt börja gråta när det blåser storm!! haha, det är en av mina värsta fobier!!

Nu när jag sitter och skriver så upptäckte jag att jag sitter och lyssnar på john waller, väldigt bra artist faktiskt. Och på tal om något bra så borde ni se filmen fireproof, åååh vad man grinar när man ser den!! Jag är verkligen ingen människa som gråter till filmer men i denna så kan man inte hålla tårarna kvar. underbart.

Nej nu ska jag nog spela gitarr!
Vi hörs senare.
baaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0