you never know when it's over

hej bloggen!
Förlåt för värsta sämsta uppdateringen men jag går ju faktiskt i skolan nu och sen var jag till min terapeut idag också så det blev en sen dag. Iallafall så har min dag varit ganska lugn och skön men samtidigt stressig för jag höll på att få panik för min sömnmedicin var slut och doktorn jobbade inte idag så mamma fick ringa till bup-akuten och usch vad knäppt allting blev, men nu har jag iallafall fått min medicin och imorgon ska jag åka upp och sova hos mormor & morfar så det blir nog inte så bra uppdatering i helgen men jag slänger väl förmodligen in något fint inlägg imorgon innan jag far!!
Nej nu ska jag återgå till TV:n och talang 2011!!

VI hörs senare ni fina läsare.
Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0