Dag 1 – Vem är jag?

ja jag börjar väl redan nu! hihi

Vem är jag?
Ja jag heter Fanny Mathilda Gille och är född den 16:e mars 1995. När jag var två år så skildes mina föräldrar och jag bodde med mamma men var hos pappa varje helg. Mamma bodde då uppe i Ingvasta och pappa flyttade till Uppsala. Nästan varje gång som jag är uppe hos min mormor så berättar hon jämt om hur sprallig och livlig jag var som barn, jag var otroligt glupsk och åt upp allt som stod på bordet. hehe.. Sen berättar hon alltid att hon trodde att jag skulle bli en löpare när jag blev stor, för jag gick aldrig, jag sprang. Och sov, haha. tack för att det fortfarande sitter i. haha jag älskar att sova!! <3

men iallafall, jag tycker frågan vem är jag är så fruktansvärd svår att svara på. Jag menar jag kan inte direkt beskriva mig själv. Jag tänkte skriva ett exempel, nu i vintras så höll jag på att söka sommarjobb i Norrköping som innebandy ledare. Då kom man fram till en fråga där man skulle skriva en personlig presentation  jag satt säkert i tio minuter och bara tittade på frågan. Jag menar hur ska jag kunna svara på den? Javisst jag kan skriva att jag är en helt galen tjej som snart fykker 16 år. Men det får ju inte dom någon nytta av. Tillslut var jag tvungen att fråga en av mina kompisar vad jag skulle skriva där. Det slutade med att jag skrev en presentation som jag själv aldrig hade tänkt på från början. Ord som jag tillslut skrev var sprallig, glad och omtänksam.  nu när man tänker efter så kanske det stämmer. men det är ord som jag själv aldrig hade tänkt på.

Iallafall så går jag nu första året på gymnasiet. Cultus gymnasieskola klass 1B. Jag läser omvårdnadsprogrammet med inriktning akutsjukvård och räddningstjänst. På fritiden går jag i kyrkan, umgås med vänner, tittar på film och spelar fotboll.

Sen så får vi se hur det blir nästa år, då kanske jag sitter här och skriver att jag fortfarande går i 1B. Men ni får reda på det sen när jag kommer till dag 12. då ska jag berätta mer!

Ha det bra så hörs vi imorgon! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0