Dag 2 – Min första kärlek

Haha, det här tycker jag nästan är det roligaste att skriva om!

Iallfall, min första kärlek var i Leo Engqvist. vi gick sista året på dagis och jag minns det nästan som igår när vi stod vid rutschkanan och jag hade köpt två ringar på ullis bazar och då frågade jag honom om han ville gifta sig med mig. HAHA. jag tycker att det är sjukt kul. Så Leo var min första kärlek, vi höll ihop ända tills i ettan i skolan. Alltså två år, jag kan nog inte säga att jag var en bra fru tyvärr. Medans jag var GIFT med Leo så var jag kär i Gustav Andersson i ettan. Det var också då det tog slut mellan mig och Leo eftersom han hade fem andra tjejer! HAHA. Iallafall så skrev jag en lapp som man gjorde när man var liten och frågade gustav om han ville bli ihop med mig, och han kryssade i rutan "kanske". HAHA. tror inte att jag har gjort bort mig så mycket som jag gjorde då!!

Iallafall så när jag konfirmerade mig förra året så hade vi Leos pappa Jan-erik även kallad Janne som konfaledare. Jag och Janne har alltid kommit jättebra överens och han skämtar fortfarande om mig och Leo. Och han kallar mig fortfarande för sin svärdotter! haha. Jag gillar Janne :)

Iallafall, det här var min första kärlek! Hoppas ni skrattade lika mycket som jag har gjort!!
Nu ska jag in till stan och kolla på bio med min syster och hennes pojkvän! Vi ska kolla på "the king speach". NAJS!!

ni får en bild på mig och min syster från -99!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0