kan du leva vid en brant med ena foten över kanten?

hej hej hej hej hej!!
nu har jag precis duschat och rakat mina ben! Det var verkligen välbehövligt kan jag säga.. Det var som en vild djungel... HAHA. trevlig information..
Men iallafall. har kollat på massa one tree hill avsnitt så nu är jag snart klar med första säsongen! YAAY.
nu blir det väl snart sängen förmodar jag, ska in till stan imorgon.. Först till psykologen.. sen vidare till läkaren.
 orkar verkligen inte mer snart. får panik. Jag vill inte gå i behandling, jag vill leva mitt liv som det en gång var. Jag orkar inte äta tabletter som inte hjälper. Jag orkar inte. seriöst, vad gör jag här? Det finns ingen mening med det. Synd att mamma har hand om mina tabletter, annars hade allting varit lätt.
AJA, nog med mina deppigheter.
HEJDÅ.!!!!!!

när man var liten var allting lätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0