the first cut is the deepest.

tjappa tjena hallåååÅ!!
vaknade för typ en timme sen efter att jag hade somnat med datorn på. haha, man är inte beredd när tabletterna börjar ge effekt och sen somnar man skit fort. Men datorn var iallafall hel sen när jag vaknade som tur var! Idag blir det lugnt, har bakat en chokladkaka och en silviakaka och snart kör jag väl ihop nåt mer! ;)
Ikväll ska jag vara med på fredax för första gången på länge och vi ska bowla!! :D I vanliga fall så går jag ju på lördax men dom åker ju till österrike imorgon och jag fick stanna hemma så jag passar på att umgås med dom små knattarna på fredax! hihi fast jag är lika gammal som dom flesta! :PPPP

Aja, ni får ingen bild nu för jag sitter här och är jätte svart under ögonen för jag glömde ta bort sminket igår xPPPPP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0