du kan gråta mitt på gatan men jag glömmer aldrig bort vad du gjort

yoo broo!
Har inte varit så aktiv här eftersom jag inte har varit hemma...
Men iallafall så är jag hemma nu efter en tripp till kyrkan och efter lite solning mitt i city med simon!
Nu sitter jag här nybadad och nysolad! Jätteskönt i poolen men det blev kallt i solen så då gick jag in. nu väntar väl lite film och bara chill! ett plus är att vi är lediga imorgon, SWEEEEET. Ska nog gå ut till min fina syster och öva lite på elgitarren eftersom jag ska spela på skolavslutningen.
Aja, har inte så mycket mer att skriva förutom en grej till. Jag dör nog snart.
Det var allt. HEJDÅÅ

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du borde sluta söka så mycket uppmärksamhet hela tiden genom att skriva "DÖ". Det passar sig inte för någon som är helt öppen med att skriva att h*n försökt ta livet av sig alldeles nyligen.

2011-06-08 @ 09:10:02
Postat av: Anonym

Jag skriver vad jag vill i min blogg så läs inte om du stör dig på det.

Men tack för kommentaren och som jag har skrivit tidigare så skriver jag vad jag vill och du kan bara hålla tyst istället, om du hade skrivit vem du var så hade allt varit mycket lättare, då hade vi kunnat prata om det! :)

2011-06-08 @ 13:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0