11 mars 2011 -Dag 14 – Min favorittextrad

Jahaja, kan väl skriva lite om igår eftersom det annars blir ganska kort:P:P

iallafall så åkte jag och Patrik in till stan till Kåbo då vi skulle träffa min terapeut. Så klockan elva satt vi där i rummet och jag kan inte säga att jag gillar det. Jag hatar det. Men tanten eller min terapeut var iallafall någelunda normal. Hon var inte så "psykad" haha. Lite kul för det är ju jag som är det XPPPPP.
Iallafall så var vi ute efter en timme och då åkte vi hem.
Sen när jag kom hem så sjöng jag och min lillasyster abba singstar. Såklart så vann jag. hehee.

Ikväll så ska jag och min lillasyster också laga maten eftersom min mamma är ett hockeyfreak så då kommer hon sitta fastklistrad vid TVn.

Förresten, om någon vill följa med mig till hallen imorgon klockan 16.00 och titta på A-herrarnas sista match, hör av er till mig!! :) Skulle uppskatta lite sällskap!

Nog om mina senaste dagar, nu till Dag 14 – Min favorittextrad

Det får nog bli några från Håkan Hellströms låtar...

 "Vad vet du om kärleken, förrän du förgäves hatat den? Och vad vet du om hur hjärtat kan bränna för kärlek som aldrig kan dö, men inte heller leva?" - Brännö Serenad

"Jag står framför spegeln och vill förändra allt och allt som jag ser i den" - Uppsnärjd i det blå

"Du la dig på rälsen. Du var så trött, du lät tågen ta bekymren." - Jag har varit i alla städer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0