17 mars 2011

oj, nu är jag 16år! coolt.
iallafall så har jag precis kommit hem från tandläkaren, var ner och drog ut en tand och tusan vad ont jag har nu! usch.

iallafall så hade jag en jätte bra födelsedag igår och fick många fina paket, därav nya escada parfymen, en limegrön klocka!!!<3<3 och kläder, presentkort, pengar mm..

Så idag ska jag in till doktorn klockan två sen kommer tove och jennifer hit och fikar lite. mysiigt!!

Sen imorgon så kanske simon skulle komma hit och äta lite tårta innan vi drar till haberga och vit!!
Men jag måste också säga att vårat internet är helt cp så jag vet inte när jag kan blogga igen...
förhoppningsvis snart men vi får se!!

ha en awesome dag.

JUSTE höll på att glömma, jag ska köpa en ipod idag<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0