bad update

tjabba, nu sitter jag här igen.
har inte kunnat blogga på hela helgen eftersom vårat internet har lagt av. Men nu sitter jag här och håller på att ladda ner one tree hill och bara väntar.

Iallafall så har min helg varit bra, i fredags kom simon, jag fick ett ormspel av honom (såklart) eftersom han vet att jag hatar ormar efter en incident uppe i idre förra året.....
Han vann såklart över mig och jag blev sur så det sluta med att jag satt på min säng och sjöng och spelade gitarr för honom. haha gulligt eller hur.

vi drog sedan vidare till haberga och hade en awesome kväll tills jag insåg att mina sömntabletter var hemma så då skjutsade patrik hem mig och vi hann prata lite eftersom dom nu har åkt till zanzibar/tanzania!!
Som tur var så kunde Lovisa ha min bikiniunderdel så hon tog med den på bikiniunderdelens första utomlandsresa. Lite avis blev jag på bikiniunderdelen... HEHEHEHEHEHEH

HEJDÅÅ!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0