Dag 12 – Valfritt

HEHEHEHE

eftersom jag är jätte lat idag så har jag bytt taktik om vad jag ska skriva om idag!! :P:P

Eftersom det är valfritt så tänkte jag berätta lite om i söndags när jag och min systeryster var på Håkan Hellström. Iallfall konserten började halv åtta och eftersom jag och syster var där för två år sen på den fantastiska och näst intill oslagbara konserten så hade vi väldigt höga förväntningar på denna.

Iallafall så när han kom in så reste sig alla upp och jublade och skrek "HÅÅÅKAN". Alla var hysteriska. Och då när han började med låten "dom där jag kommer från" så kom jag och tänka på att jag själv kanske kunde stå där om 20 år. Fatta coolt att stå på en scen och bara sjunga och alla som är där och lyssnar bara klappar i händerna och är helt hysteriska. Jag tror det egentligen är min dröm att få bli som Håkan. Men eftersom det är en väldigt svår dröm så har jag börjat tänka på att bli brandman istället. För det vet jag att jag kan bli. Men visst så skulle det vara underbart att stå på en scen och ha ett awesome band och bara sjunga och spela.

aja, det var väl lite kort! HIHIHI

Iallafall så kan jag också berätta att idag ska jag in på handledarutbildning så jag får börja övningsköra!! AWESOME! och om exakt en vecka så blir jag 16 =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0