Dag 13 – Min(mina) bästa bok(böcker)

OJOJOJOJ. hoppas ni förstår rubriken! hihi

Det här är svårt. Eller egentligen kanske inte.
Men jo det är svårt. Min bästa bok är nog För att överleva, skriven av Sofia Åkerman. Den var så himla spännande och interessant.

Men sen har vi ju min favoritbok och det är bibeln. Genom bibeln så kan man få så himla många tips och idéer. Det är ord som just hittar dig där du är, inga fejkade utan helt normala och ändå när man läser den så får man sån styrka.

Men sen så har jag faktiskt en tredje bok som också tillhör kategorin mina bästa böcker och det är Jag vill inte dö, jag vill bara inte leva. Den boken tog verkligen tag i mig och jag började förstå människor bättre. Iallafall såna människor som jag. och den där rubriken har fångat mig totalt. Jag rekommenderar alla dessa tre böcker. Dom ger en verkligen erfarenheter.

 Så om ni är sugen på någon bok så kommentera så kan ni få låna dom av mig!

Iallafall så ska jag nu sätta mig med gitarren och försöka skriva lite nya låtar, det var ett tag sen nu....
Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0