Dag 15 – Mina drömmar

Oj. svårt igen haha.
Iallafall, om ni inte har märkt så har jag iallafall ändrat designen lite på bloggen. Våren är ju påväg så då tänkte jag ha lite färggrannt! :D
Kan väl säga dagens planer också. Nu ska jag titta klart på harry potter, den sista. Sen klockan fyra ska jag gå ner till hallen och titta på A-herrarnas sista match sen ikväll blir det lördax!! Ska också försöka få till min låt lite bättre, den börjar bli klar men det är lite slipning kvar..

Iallafall, så mina drömmar..
oj, min riktigt stora och i princip omöjliga dröm är att ha ett awesome band och skriva egna låtar och åka runt och turnera. Det skulle vara så himla coolt! Tänk er själva liksom. Men jag vill iallafall spela in en skiva med mina låtar. Det skulle vara hur coolt som helst!!

Annars så är min dröm att senare i tiden bli pastor. Först ska jag jobba antingen som ambulanssjukvårdare eller brandman, jag hoppas på brandman men då gäller det att komma in på utbildningen!!

Iallafall, nu ska jag slipa på min låt!! Hörs sen ikväll! :D

hejdå!1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0