Dag 16 – Min bästa jul

Oj!! HAHA. jag börjar hata dessa dagar, men det är bara 14 kvar! ;)

Iallafall så min bästa och mest sorgliga jul var faktiskt den senaste.

Jag vet inte, men jag kunde inte vara glad för jag insåg då på annandag jul när vi var hos farfar att det antagligen var sista julen med min bästa farfar. Hans KOL börjar verkligen ta livet av honom och det är så sorgligt att se. Jag blev bara tårögd idag när jag var i österby och farfar bor också där. För då ringde vi och frågade om han inte ville komma och fika när sandra fyllde år men han sa nej, han orkade inte. Det gör så ont, min fina underbara farfar. Bara tanken på att försöka leva ett liv utan honom gör att jag börjar gråta. Jag älskar honom så sjukt mycket och han har lärt mig så mycket och jag har verkligen insett hur stolt han är över mig när vi spelar nyckelharpa tillsammans på midsommarafton. Åh han är så underbar och bra att jag nu nästan sitter här och gråter!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0