Dag 6 – Vad är kärlek för dig?

Hm.. Vad kärlek är för mig ska ni nu få reda på.

För mig är kärlek jätteviktigt dels att visa kärlek men också att få kärlek tillbaka. För om man visar mycket kärlek men inte får någon tillbaka så blir man inte så glad. haha.

För mig så är kärlek musik, både spela och lyssna på. Men också mina vänner, min familj, fotbollen och Jesus. Det är vad jag älskar. Sen tror jag att när man blir av med något som man verkligen har visat kärlek för så gör det så sjukt ont i en. Man kan inte beskriva smärtan, men när jag förlorade mina kaniner så gjorde det så ont i mig. Det kändes som om någon hade tagit mina barn ifrån mig. Jag kan fortfarande börja gråta så fort jag tänker på dom. Hur två små kaniner kan ge så mycket kärlek till en människa tycker jag är fruktansvärt beundransvärt. Och det sköna med dom var att man kunde prata hur mycket som helst med dom och på något sätt så kändes det som om dom förstod. För när väl någon tår kom rinnande på kinden när jag hade ett av mina barn i mitt knä så tittade den upp på mig och kröp lite närmare mig. jag älskade verkligen mina kaniner och längtar tills jag flyttar hemifrån och skaffar mina egna.

Jag orkar inte skriva mer. Men ni har iallafall fått en liten inblick av vad kärlek är för mig.

Nu ska jag titta på film sen så ska jag gå till klockarbacken och försöka få några små ungdomar att lyda!! Ikväll blir det nog en lugn hemmakväll med pomelo och film. Tjingtjong!!

Ni får en grymt snygg bild på min nya bästa vän! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0