Dag 7 – Min bästa vän

Oj, nu blev det svårt igen. hahaha!!

Jag kan inte säga att jag har någon bästa vän. Men jag har några som jag verkligen kan säga allt till.

Här på bilden så har ni mig, jennifer och tove.
Ja vart ska man börja egentligen? Jag kan säga att vi är helt galna och vi har gått igenom såå himla mycket sjuka men roliga grejer ihop. HAHA. Vi är nästan alltid helt flummiga och våra kvällar med varandra slutar alltid med en massa skratt och slag. Jag tycker att ni är helt underbara och jag vet inte vad jag skulle göra utan er!!

Jag vill inte lägga upp fler bilder på vänner för jag vet inte om det är okej, men ni vet vilka ni är som betydet mycket för mig och jag hoppas att jag aldrig förlorar er. Ni är helt underbara och jag älskar er så sjukt mycket.



Nu ska jag titta på one tree hill och kanske plugga lite, var in till skolan idag så nu har jag fått huuuur mycket uppgifter som helst!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0