Dag 8 – Ett ögonblick

Varför måste alla kategorier vara så svåra? :(((
heheheh.

Men iallafall, jag ska skriva om ett ögonblick. Jag har så sjukt dåligt minne så jag får väl berätta om när jag var med min halvpappa och hämtade två kaniner. Det var nog ett av mina finaste ögonblick i livet. Eftersom jag älskar djur så fick jag följa med när vi skulle hämta två små lejonhuvadedvärgvädurar. Och det finaste var när vi kom fram till Enköping så hade jag fantiserat om hur dom skulle se ut, men när vi väl var framme så var dom tusen gånger sötare! Vi hade med oss en skokartong utan lock som dom skulle vara i. Men när jag väl såg dom så blev jag alldeles tårögd för dom var så små och såå söta! Så under nästan hela resan hem så hade jag dom mot mitt bröst 10 minuter i var. Jag var väldigt noga med att det blev rättvist. Så när vi väl kom hem och när vi hade släppt ner dom i buren så var jag noga med att både ta upp Pelle och Stampe så att ingen skulle känna sig utanför.

Mitt absolut finaste ögonblick med dom var när jag kom ut med en morot en varm sommarmorgon och när Stampe såg mig så skuttade han i buren och var jätteglad och när jag öppnade locket så ställde han sig på baktassarna och försökte ta moroten ifrån mig. Han var så söt min vän.

Tyvärr var vi tvunga att avliva båda två för den enas tänder var för långa, (han var inavel) och den andra också.

Jag saknar mina bästa vänner. dom som alltid förstod mig. Mina små söner. Vila i frid. <3



Nu ska jag kolla på film. kvällen blir lugn, förmodligen film. hihi. puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0