don't bring flowers after I'm dead.

nää nu måste jag nästan gå i säng så jag orkar med skolan imorgon. Hur sjuk är jag egentligen när jag själv får välja vilken tid jag ska komma och väljer klockan nio?? haha.. Aja, måste titta på one tree hill och kanske något scrubs avsnitt. Fick iallafall mina fina små konfirmander att lyssna på mig idag. Är ganska lycklig.

Men jag kom på att jag har hela helgen uppbokad vilket känns väldigt skönt måste jag säga. På lördag ska jag in till Uppsala och gå på bio med min lillasyster och så ska vi gå på museum. Det finns en Lasse&Maja utställning då man för lösa sitt eget mysterium. Jag och min storasyster var där förra helgen och jag måste erkänna att man kände sig lite dum när små fem åringar sprang runt och klarade alla uppdrag när vi själva inte fattade någonting alls! haha, iallafall så ska vi gå på filmen "trassel". Jag ser fram emot det jättemycket!

Nej nu måste jag hoppa i säng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0