I have mountains to climb

ojojoj det här blir ett sent inlägg men såhär ligger det till, jag har ingen batterisladd, den har pajat. Iallafall så om ni förstår så har jag alltså inte så mycket batteri! :))) hihi, iallafall så ska jag in till stan imorgon och köpa en ny, eller pappa sa att den går på garanti så jag kanske får en gratis! HIHI.

Jag är iallafall helt slut nu efter att ha bränt av ett skivstångspass, det är verkligen jobbigt!!!!!! Har också vart i kyrkan och sjungit med våran kör, det var alldeles för längesen jag var där. Illa Fanny illa. Iallafall så var det jättetrevligt att träffa alla fina människor igen! Har verkligen saknat er.

men nu så tänkte jag dra täcket över huvudet för imorgon ska jag in till stan och köpa teaterkort men sen ska jag till Kåbo också med pappa och träffa min terapeut sen drar jag vidare med pappa till österby och sedan ska vi iväg till östhammar och titta på när min lillasyster spelar saxofon med musikskolan. Det ska bli mysigt.
Nej nu måste jag hoppa ner i sängen innan klockan blir alldeles för mycket!!
Men som ni kanske också förstår så kanske jag inte bloggar imorgon för jag är borta hela dagen, men som ni vet så når ni mig på mobilen! :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0