Jag hade hoppats på något, hoppats på något

Tjabba bloggen. Har varit en aschill dag, var in till skolan och efter så gick jag lite på stan och fick med mig ett par stickor, garn, ipodskydd och en present tills simon fyller år, inte för att jag har någon aning om när han fyller år men det var en sån klockren present så jag var så illa tvungen att köpa den.

Nu sitter jag iallafall och är lite småglad eftersom jag har kommit aslångt på min låt och för en gångs skull så tycker jag själv att den är bra, och jag lovar att jag tycker väldigt sällan att mina låtar är bra. HAHA, oftast tycker jag dom blir skittöntiga men den här är jag nöjd med. Den kommer heta "Jag faller" sen när den är klar och när den är klar så funderar jag på att spela in den så att ni på bloggen får höra den!!

Imorgon ska jag äntligen klippa mig, det är helt sjukt hur fort mitt hår växer, nu är min lugg så lång att jag knappt ser något! haha, sen ska jag nog försöka pallra mig iväg till kyrkan på kvällen. Iallafall försöka. Mamma får väl hjälpa mig, sen är det skivstång på kvällen. SNACKA OM ATT JAG LÄNGTAR<3 älskar skivstång.
Aja, nu ska jag nog titta på några avsnitt av house innan jag somnar.

Ni får texten "för en lång lång tid" för att den är så himla underbar!

Du säger att du är stark
Att du har vart igenom det här förut
Du kommer fortsätta
Det finns inte mycket mer att säga nu

Vi två hör hemma
I ett rum med inga andra
Om jag var tio år yngre
Skulle jag inte behöva dig längre

Någon dag är jag din jakttrofé som du övergav
Någon dag kanske jag kör över dig här utanför
Varför måste vi döda varandra
Nåt säger mig att du blir borta
En lång lång tid

Jag kommer inte älska dig
För resten av livet
Vill inte leva med tungan hängades utanför
Och tycka synd om mig själv

Jag kommer inte höra av mig igen
Och jag kommer inte ta skuld
Så säg det och få det gjort
Det finns bara ett enda sätt att brinna upp

Någon dag är jag din jakttrofé som du övergav
Någon dag kanske jag kör över dig här utanför
Varför måste vi döda varandra
Nåt säger mig att du blir borta
En lång lång tid

För en lång lång tid
För en lång lång tid
För en lång lång tid
För en lång lång tid

Någon dag är jag din jakttrofé som du övergav
Någon dag kanske jag kör över dig här utanför
Varför vi måste vi såra varandra
Nåt säger mig att du blir borta
En lång lång tid

För en lång lång tid
För en lång lång tid 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0