jag vet vilken dy hon varit i

Hm, jag har börjat bli lite fundersam.. Om ni fattar vad jag menar..
Igår när jag var på skivstång på kvällen och sedan låg och stretchade så kom jag och tänka på att tänk vad härligt man borde ha det när man dör. När vi låg på golvet i gympasalen och lyssnade på avslappningsmusik så kom jag bara och tänka på det. Jag vet inte varför men det bara slog mig så hårt. När man ligger på golvet och lyssnar på lugn musik och sluter ögonen så är det nästan det underbaraste som finnns. När jag dör så tror jag att det kommer vara väldigt fridfullt. Man kommer liksom vara i harmoni, det är därför jag inte är rädd för döden.

När jag var liten var jag jätterädd för döden och jag brukade tänka att men shit man kommer aldrig mer tillbaka till jorden och då fick jag ont i magen och sprang till mamma och grät. haha, men nu känns det på något sätt så fridfullt, så magiskt och så harmoniskt.

Iallafall, eftersom jag är lite fundersam så tänkte jag fråga er som läser om vad ni vill att jag ska skriva här. För just nu kommer jag inte på något alls att skriva om. Jag menar hur kul är det att läsa vad jag har gjort idag? Förresten så är det nog ganska kul för jag har dragit ut två tänder så jag kan knappt prata, det gör så fruktansvärt ont. Bedövningen har inte gått ut heller så hela min haka är bortdomnad. HAHA.

IALLAFALL, kommentera gärna och skriv vad ni tycker jag ska skriva om!

peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0