FANNY TIPSAR!!

ojojoj jag måste bara tipsa er läsare om en grej!
Idag efter skolan så skulle jag till min terapeut och jag måste bara tipsa er om att gå och prata med någon! Ni behöver inte alls ha något problem eller må dåligt det är bara så skönt att prata med någon och som sagt så behöver man inte prata om tråkiga saker. Jag kan säga att idag pratade jag och min terapeut om husdjur och vad jag skulle göra i sommar! Det är ju hur underbart som helst egentligen för man blir så peppad på att klara av situationen som den är!
Aja nu måste jag sova för imorgon ska jag till frisören i uppsala och göra lite ljusa slingor. HOPPAS ATT DET BLIR BRA!
Annars så hörs vi imorgon!
GODNATT

Kommentarer
Postat av: Killen

Hej, fin blogg! Se denna video..



The Insanity of Christian Zionism!

http://www.youtube.com/watch?v=qNMFZZOOZLg

2011-05-07 @ 21:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0