I won't let the sun go down on me

tjabba tjena hallåå!
har nu kommit hem från skolan och vi hade nationella i engelska idag, läs och hörförståelse. HAHA, jaga är så sämst, skrev nästan ingenting på hörförståelsen!! HEJ IG I ENGELSKA!!!! ÅÅH jag blev så arg och ledsen att jag grät i skolan. HAHA, jag skrattar när jag tänker på det. Stackars min engelskalärare som ska titta på den där skiten! ojojoj, aja tillbaka till verkligheten.

Nu ska jag snart byta om till fotbollskläder och dra ner till korsängen på träning! Ser framemot det trots att jag fortfarande har lite ont i min knoge!

Aja, jag kom nyss på att jag måste skriva lite på arbetsmiljö och säkerhet också. ÅH, DÖ!

HEJDÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0