om jag hade lite kraft kvar att ge dig

åh vilken jobbig dag! Upp kvart över sex och sen började skolan halv nio och jag kom inte hem förrän kvart i sex! Sen kvart över sex var jag tvungen att gå till korsängen och iväg på fotbollsträning! ojojoj...
Nu är jag iallafall helt slut och ska titta på ett avsnitt av vänner innan jag somnar hade jag tänkt. Ímorgon blir det en rätt så lugn dag för jag går bara till tjugo i två!! Sen på kvällen ska vi hem till Patrik och Lovisa och grilla, jag ska också baka så det blir najs!

Min helg ser annars ut såhär just nu:

Fredag: Skola, baka, hem till patrik och lovisa.

Lördag: Iväg till thuns med Lovisa, födelsedagskalas och sen lördax!

Söndag: Konfirmation i kyrkan! Sen blir det förmodligen lugnt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0