tidsfördriv

Vad heter du: Fanny Mathilda Gille
Var bor du: 3mil från Uppsala
Trivs du där:Jadå, helt okej!
Brukar du läsa horoskop: Nepp.
Har du körkort: Nej.
Favoritdjur: hund, kanin
Festar du mycket: nepp.
Sprit, cider, vin eller öl: jag dricker inte.
Brukar du bli för full:nej
Antal kuddar i sängen: 2
Äger du ett busskort: japp, eller två äger jag..
Vad åt du till frukost: fil och müsli.
Har du haft sex idag: nepp.
Nästa mål i ditt liv: Gå ut gymnasiet med bra betyg.
Hur svarar du i mobilen: hallå?
Antal timmar sömn inatt: 3.......
Sov du ensam: jajamen.
Din hobby: fotboll, vänner, kyrkan.
Vad är det för veckodag?: måndag
Vad åt du senast: pannkaka
Vem fick du sms av senast: Laila
Vem ringde dig senast: Anders Karman
Godaste ölen du druckit: Dricker inte!
Vilka hårfärger har du haft: Blont, rött och brunt.
Vad såg du senast på TV: Barnen i bullerbyn<3
Vad läser du för bok just nu: Nu måste jag sluta
Längd: 169 cm
Skostorlek: 37
Hårfärg: HAHA, jag vet inte. typ blont/orange/brunt
Är du kär i någon: njaaae.
Vad gör du om ett år: har sommarlov snart.
Önskar du att du bodde någon annanstans: nej, ibland men jag trivs här.
Dricker du: mjölk och vatten och hallonsaft. hihi
Vilken parfym använder du: Escada
Vilka skor använder du: Converse och mina blommiga skor. hihi
Dagens klädsel: mjukisbyxor och myströja.
Vad ska du göra imorgon: Imorgon blir det skola och sen match!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0